"סרט סולו": האן סולו מקבל סרט ספין אוף ועוד...

קולנוע
האיש שמקבל פקודות אך ורק מעצמו, מלך המבריחים של הגלקסיה הרחוקה רחוקה ואחת הדמויות הקולנועיות אהובות בכל הזמנים, האן סולו, מקבל סרט ספין אוף שיגיע לבתי הקולנוע במאי 2018.

"סרט סולו": האן סולו מקבל סרט ספין אוף ועוד...
"סרט סולו": האן סולו מקבל סרט ספין אוף ועוד...

אולפני לוקאספילם, אשר שייכים לחברת דיסני, הודיעו אתמול כי הם יפיקו סרט ספין-אוף אודות האן סולו הצעיר אשר יספר על האירועים שהתרחשו לפני שפגשנו אותו לראשונה ב"מלחמת הכוכבים פרק 4: התקווה החדשה". אל הסרט צפוי להצטרף גם בובה-פט, עבדו הנאמן של ג'בה דה אט שנראה בסרט האחרון של הטרילוגייה המקורית.

את הסרט יכתוב לורנס קאסאדן, שהיה חלק מהכתיבה המקורית של "מלחמת הכוכבים: פרק 5: האימפריה מכה שנית"," מלחמת הכוכבים פרק 6: שובו של הג'דיי" ולאחרונה גם חזר ב" מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". הוא יכתוב את התסריט ביחד עם בנו ג'ון קאסאדן שביים את "הפעם הראשונה" מ-2012 ואת "לך תבין נשים".

על כיסא הבימוי יישבו שניים מהבמאים המפורסמים ביותר בהוליווד היום והם כריסטופר מילר ופיל לורד. עם הלוז העמוס של השניים שכולל תכנון שוברי קופות כמו בימוי הסרטים "סרט לגו 2" ו"רחוב ג'אמפ 23" וכתיבת התסריט ל"פלאש" של DC, אין לי שמץ של מושג כיצד צמד הבמאים יעשה את הסרט הזה. אך עם זאת אני חייב לציין, לא הייתי חושב על צמד בימאים יותר טובים. מגאוני הקומדיה שהפכו את צ'נינג טייטום וג'ונה היל לזוג המצחיק ביותר מאז בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, הם הבאמת אלו שיכולים להביא לגנב ציני כמו סולו את קדמת הבמה.

"זה כמו חלום שמתגשם עבורנו", מסרו מילר ולורד. "זה לא מסוג החלומות שבהם כל הבגדים שלך עשויים מפודינג, זה מסוג החלומות שיוצא לך לעשות סרט עם כמה מהדמויות הטובות ביותר אי פעם בסדרת הסרטים שאהבנו מאז שהתחלנו לחלום חלומות". קטלין קנדי, שתפיק את הסרט, הוסיפה: "לא כל יוצר יוכל לספר את הסיפור של דמות אייקונית כזו, ואני שמחה לספר שאנחנו מצאנו את הצוות המושלם בשביל המשימה הזו".


("סדרת הסרטים שאהבנו מאז שהתחלנו לחלום חלומות"- כריס מילר ופיל לורד)

למרות זאת, ככל הנראה כי האריסון פורד לא יוכל לשחק את סולו בשל גילו המתקדם, אך אולי הוא יחזור בהופעת קמע קטנה. לפי שמועות והמלצות מהמעריצים, מי שמוביל בלקיחת התפקיד הוא כרגיל כריס פראט שמאז "שומרי הגלקסיה" רק מתחבב יותר ויותר על דיסני ובמיוחד לאחר שהשמועות אומרות כי הוא ייקח דמות נוספת של פורד, אינדיאנה ג'ונס ברימייק חדש. הבחירה בפראט נשמעת הגיוני בשל הפופולאריות שצומחת לו עם "עולם היורה" וגם עבודתו הקודמת עם צמד הבמאי ב"סרט לגו".

סרט הספין אוף הנוסף, "מלחמת הכוכבים: אחד הנוכלים" צירף את פורסט וויטאקר (המצוין מ"המשרת" ו"פלטון") לצד פליסיטי ג'ונס, סאם קלפין ("משחקי הרעב: התלקחות"), בן מנדלסון ("עלייתו של האביר האפל"). הסרט ייצא בדצמבר של שנה הבאה. חדשות משמחות נוספות הן שדארת' ויידר, הרשע המפורסם ביותר בתולדות הקולנוע ישוב למסך הגדול. לפי הידוע לנו הוא לא יהיה הרשע הראשי, הוא יהיה בשיא כוחו בטיימליין של מלחמת הכוכבים ויהיה המושך בחוטים של הסרט הזה. גארת אדוארדס, הבימאי עתיר הדימיון של הסרט שגם ביים את האיבוד האחרון ל"גודזילה", מבטיח לצופים נקודת מבט לא קלה כל כך כמו בסרטים הקודמים ואת הסרט האפל ביותר שמתרחש בגלקסיה הרחוקה רחוקה.


(הרשע המפורסם ביותר בתולדות הקולנוע ישוב למסך הגדול - דארת' ויידר)

"סרט סולו".. אה סליחה, סרט הסולו של האן סולו (רואים כמה שהשם יותר טוב?) , יהיה הסרט הרביעי מתוך החמישה המתוכננים מעולם "מלחמת הכוכבים" בשנים הקרובות כשהראשון יהיה "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" שיגיע בדצמבר הזה. הפרק השמיני והתשיעי של המלחמה בגלקסיה הרחוקה רחוקה יהיו גם כן בדצמבר של 2017 ו-2019.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "סרט סולו": האן סולו מקבל סרט ספין אוף ועוד...
סרטים בקולנוע