מצויד עונה 1 פרק 5 לצפייה ישירה בחינם!

2009
TV
לא דורגUNRATED

הדרמה החדשה מבית היוצר של HBO בכיכובו של תומס ג'יין (המעניש) המספרת את סיפורו של ריי דרקר, אב לתאומים הנקלע לרצף של אירועים מצערים ושוקע עמוק בחרא. בניסיונו להילחץ מהמצב הוא משתמש בכישרון האחרון שנותר...

התחבר
צפייה ישירה בסרטים וסדרות הינה למשתמשים רשומים בלבד, ההרשמה חינם!
דרמה, קומדיה
תגובות
 — לפני 14 שנים
לכל המבקרים למיניהם  —  לפעמים אני נופל על סרט רע,אז אחלתי אותה כתבתי ביקורת אלכו לי שעתיים,סו וואט.אבל למה לראות סדרה שלמה 20 פרקים וללהג בצורה כזו?מה אתם מנחם בן? לא טוב תעזבו תראו משהוא אחר חבל על הזמן שלכם.אני אוהב את הסדרה הזו וראיתי את כול 19 הפרקים ונהנתי לפחות .תודה למתרגמים ולכול המבקרים למיניהם לכו לנערת ליווי או תשפשפו אם סבון וסקושברייט
 — לפני 14 שנים
יא קטינים תפסיקו לבלבל את המוח  —  אחלה סידרה שבעולם ואם חלקי העירום שיש בדרך כלל בסדרות של HBO כל כך מפריעות לכם אז לכו לראות חצויה כוכב נולד או איזה שהוא חרא אחר שמשודר בימים אלו..
 — לפני 14 שנים
שלומי 188-צדיק אחד בסדום. סדרת פיגור  —  עוד סדרת גימיק מפגרת,  HBO  בהתדרדרות,  עם כל זה שעמוק באדמה , הסופרנוס, והסמויה שודרו שם..HBO זה שום תו תקן לאיכות, ושם נעליים,  אם זה ו"סקס והעיר" (הכמעט מפגרת באותה מידה) גם מאותו ערוץ.יש לזכור אבל- שגם האוטיזם (סדרה זו) וגם "עמוק באדמה" הן לא "בית היוצר של HBO"  אלא בית היוצר של היוצרים שלהם.   זה פשוט שודר שם, והייחוד היחידי שיש לערוץ הוא שזה רשת כבלים (ולא ארצית) ועל כן מותר להראות כמעט הכל שם.ממליץ מחדשים יותר על- המשרד (האמריקאית), לואי, סאותפארק, כריסטין הישנה. וקונאן האלוף חוזר בקרוב.
 — לפני 14 שנים
מממ... פרק 5 יצא ביום ראשון  —  וכך יהיו גם הבאים
 — לפני 14 שנים
ל-36 יש עוד פרקים פשוט עדיין לא הוסיפו את מספר הפר
 — לפני 14 שנים
יש בעונה 2 רק 4 פרקים?
 — לפני 14 שנים
חברים, אנחנו מתרגמים את כל העונה.  —  subbie, צוות Qsubs.
 — לפני 14 שנים
שאלה לגבי גרסאת הבלו ריי  —  מישהו יכול לתת לי לינק לטורנט של גרסאת הבלו ריי של העונה הראשונה?אני מוצא רק ב-200 לינקים מראפידשר (שממנו אני מניח הורידו הצוות כדי לסנכרן)אבל אני חובב טורנט ומאיזו שהיא סיבה אני לא מוצאאם מישהו ייתן לי לינק אני אודה לו מאד.
 — לפני 14 שנים
אחלה סדרה!  —  תודה :-)
 — לפני 14 שנים
איזה רעיון מטופש לעשות עליו סדרה.  —  אם כבר למה לא ללכת ישר למקור ולראות סרט פורנו? למה ללכת סביב? רדוד ביותר. יש עוד סדרות מטומטמות מהסוג הזה. היא לא היחידה.
טען תגובות נוספות
34
סרטים בקולנוע