ארמי האמר מוותר על "האביר האפל"

קולנוע
תארו לכם שהיו מציעים לכם לגלם את תפקידו של "האביר האפל" בסרטו של זאק סניידר "איש הפלדה 2", לא הייתם קופצים עד השמיים? כי התפקיד הוצע לארמי האמר אשר כיכב בסרט "הפרש הבודד". ונחשו מה? הוא הגיב בשלילה.

ארמי האמר מוותר על "האביר האפל"
ארמי האמר מוותר על "האביר האפל"

השחקן האמריקאי ארמי האמר הזכור בעיקר מסרטו של דייויד פינצ'ר "הרשת החברתית" המגולל את סיפורו של מארק צוקרברג אשר ייסד את הפייסבוק - הרשת החברתית הגדולה בעולם, שם האמר גילם תפקיד כפול של התאומים קמרון וטיילר וינקלווס אשר היו חלק מהקמת הפייסבוק. את התפקיד הכפול הוא שיחק נפלא, ומי שזהה את האיכויות שבו היה המפיק ג'רי ברוקהיימר, שהחליט ללהקו לסרטו של גור ורבינסקי "הפרש הבודד". כאשר הסרט עלה לאקרנים בבכורה עולמית בחודש שעבר, הביקורות היו כוזבות וכך גם הרווחים (164 מיליוני דולרים בעוד שהתקציב נעמד על סך 250 מיליון דולרים). מי שגנב לארמי את ההצגה כמובן שהיה ג'וני דפ שגילם דמות צבעונית בעלת אופי ונוכחות שהשתלבה בתסריט הדל. אם זאת, כעת מתברר שלארמי האמר ניתנה הזדמנות גדולה לגלם את אחד התפקידים הנחשקים בהוליווד, אך מתברר שהוא וויתר עליו בקלילות רבה.

אין ספק שאחד התפקידים הכי חמים והנחשקים בהוליווד כיום הוא לא אחר מאשר באטמן, שלאחרונה דווח כי יהיה חלק אינטגרלי מסרטו של זאק סניידר "איש הפלדה 2". כותרתו של הסרט עדיין לא נקבעה, ייתכן שהוא יהיה "באטמן נגד סופרמן" או "באטמן וסופרמן...", אך עם זאת, ישנם שחקנים רבים שיהרגו בשביל לקבל את התפקיד הנחשק, אחד מהם הוא כוכב "הפרש הבודד" ארמי האמר אשר חשף בראיון לאחרונה כי אין לו עניין בגילום התפקיד.

זו הסיבה (המאוד פתטית) שהייתה לארמי להגיד על וויתור תפקידו כבאטמן; "אני לא ממש מעריץ גדול של סרטי גיבורי-על. אם אתה גיבור-על בלתי פגיע, אז מה העניין בכך?", סיפר השחקן אשר היה אמור לגלם את תפקידו של באטמן בסרט "ליגת צדק" שהפקתו הייתה אמורה לצאת לפועל עוד בשנת 2007. הוא גם התבדח ואמר שאם הוא והנרי קאוויל אשר גילם את דמותו של סופרמן ב"איש הפלדה" היו מככבים קודם לכן בסרטם של אחים וורנר "האיש מאנק"ל" ולאחר מכן בסרט "איש הפלדה 2": "אנשים היו מקבלים עלינו רושם לא טוב". סיכם האמר שיצא פראייר.

עדיף על "הפרש הבודד"



כמו כן, לאחר שהאמר וויתר על התפקיש, כעת אולפני האחים וורנר שוקלים ללהק שחקנים יותר בוגרים מארמי האמר. לדברי מקרוב להפקת "איש הפלדה 2", הסטודיו יבחן לאודישנים שחקנים בשנות ה-30 המאוחרות וה-40 המוקדמות לחייהם בגילום "האביר האפל". דמותו של באטמן בסרט ההמשך של "איש הפלדה" אמורה להיות "וותיקה ומנוסה" שתילחם מול סופרמן בגילומו של הנרי קאוויל, אך למרות הידיעה של המקורב, הדבר עדיין לא אושר על ידי האולפנים.

נכון לכתיבת שורות אלו, הסרט "איש הפלדה 2" עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בשנת 2015 2015 עם הנרי קאוויל כסופרמן ואיימי אדמס כלוויס ליין, שתפקידם מובטח להם. הסרט יבויים על-ידי זאק סניידר שגם הפעם עם עזרתו של כריסטופר נולאן אשר הפיק את הסרט הראשון.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ארמי האמר מוותר על "האביר האפל"
סרטים בקולנוע