צפו: הטריילר החדש של "ההוביט: מפלתו של סמאוג"

קולנוע
אחרי שפיטר ג'קסון פתח בסערה את טרילוגיית "ההוביט" שלו בנובמבר 2012, הבמאי הניו זילנדי מתכונן נמרצות לסרט השני בסדרה.

צפו: הטריילר החדש של "ההוביט: מפלתו של סמאוג"
צפו: הטריילר החדש של "ההוביט: מפלתו של סמאוג"

הטרילוגיה, שמתבססת כולה על ספרו של ג'.ר.ר. טולקין, מגוללת את קורות הרפתקאותיו של בילבו באגינס בחברת חבורת הגמדים בראשותו של תורין צינת אלון. אם הטריילר הראשון חשף את אורלנדו בלום ואוונג'לין לילי בתפקיד האלפים, בא הטריילר השני והנחית עלינו את קולו המפחיד של הדרקון סמאוג, שדובב על ידי בנדיקט קאמברבאץ' המהפנט.

בלעדי: ההוביט מפלתו של סמאוג // הטריילר השני מתורגם


אם נדמה שבנדיקט קאמברבאץ' גילם היטב את חאן בסרט "האויב בתוכנו - סטארטרק", כעת נראה שהוא מצליח להדהים ואפילו מבלי להופיע בסרט עצמו, זאת בדמות קולו של סמאוג אותו הוא מדבב. הטריילר השני של "ההוביט: מפלתו של סמאוג" נמנע אף הוא מלהציג את הדרקון במלואו אך די בקולו המאיים כדי להוסיף להתרגשות הצופים.

הסרט השני בסדרה יביא את גמדי ארבור לשתף פעולה עם לגולאס, נסיך האלפים של יער מירקווד לצד, טאוריאל, אשת המשמר המאהבת בלגולאס. המשפט המהדהד בסרט הוא זה שאומר גנדלף, בגילומו של איאן מק'קלן, "היינו עיוורים, ובעיוורוננו, האויב שלנו חזר".

"ההוביט: מפלתו של סמאוג" הוא הסרט השני בטרילוגיית ההוביט של הבמאי פיטר ג'קסון ומככבים בו מרטין פרימן, איאן מק'לן, ריצ'ארד ארמיטאג', אורלנדו בלום, ג'יימס נסביט, אוונג'לין לילי, בנדיקט קאמברבאץ' ועוד. הסרט ייצא לאקרנים בישראל ב-12 בדצמבר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: הטריילר החדש של "ההוביט: מפלתו של סמאוג"
סרטים בקולנוע