"הפמליה" חוזרת למסכים ובגדול

ביקורות
"הפמליה" חוזרת אלינו והפעם למסך הגדול. סרט ההמשך לסדרת טלוויזיה המצוינת ממשיך את העונה האחרונה ואת סיפורם של וינסנט צ'ייס והפמליה שלו - דרמה, טרטל, אי וארי גולד. יחד הם מסתבכים בצרות, עושים הרבה שטויות ובעיקר נהנים מהחיים הראוותניים של הוליווד.

"הפמליה" חוזרת למסכים ובגדול
"הפמליה" חוזרת למסכים ובגדול

"הפמליה" הייתה סדרת טלוויזיה מהמצוינות ביותר שנראו על המסך הקטן עד כה, וסיפרה את סיפורו של וינסנט צ'ייס, בערך. ויני, בחור יפיוף במיוחד, מגיע להוליווד להגשים את חלומו הגדול - להיות שחקן מפורסם. ויני מלווה בחבריו הקרובים מביתו, שנמצא בצידה המזרחי של ארצות הברית. בין חבריו, גם נמצא אח של ויני, ג'וני, שחקן מוצלח, אך הרבה פחות מאחיו הקטן. טוב, הם בסופו של דבר רק חצי אחים.

הסדרה החזיקה את צופייה דבוקים למסך במשך 8 עונות בין 2004-2011 ואחרי תקופה לא קצרה ודי מרשימה, היא ירדה מהאוויר. שבורי לב, הצופים נאלצו ללכת ולחפש סדרות אחרות להתמכר אליהם, למרות שאף סדרה לא באמת תשתווה לסדרה הזו. הבעיה היחידה הייתה שסוף העונה האחרון הייתה בלתי צפויה ולא במובן הטוב שבמילה. עד כדי כך שהיא גרמה לצופים לפקפק בסדרה כולה - אולי היא לא הייתה כזו טובה בעצם? אז כן, היא באמת הייתה כל כך טובה, אבל הסוף היה פשוט לא ראוי.



אחרי זמן מה של דיכאון, יוצרי הסדרה הכריזו שהם עושים סרט, וכולנו נשמנו לרווחה. הרי לא יכול להיות שסדרה כל כך מבריקה הכתובה היטב תסיים כך את הסיפור שלה. אבל אז הפקת הסרט התעכבה, ושוב חשבנו שלא יהיה סרט וכל מה שיישאר לנו מויני, דרמה, טרטל, אי וארי הגדול מכולם זה הסוף הצולע ביותר בהיסטוריית הטלוויזיה. אבל עכשיו, סוף סוף, הסרט כאן, בבית הקולנוע ומוכן להקרנה. אני יכולה לומר לכם בלב שלם שהוא פשוט מעולה!

לאלו שלא צפו בסדרה, על מנת להבין במה מדובר, מומלץ לצפות בה. אתם אולי תהנו מהאנשים היפים, הבנות העירומות, הבדיחות ההוליוודיות והפנטזיה שכולנו חולמים עליה והיא לחיות בלוס אנג'לס. מומלץ לצפות בכל הפרקים מהתחלה ועד הסוף, כי אם לא עשיתם זאת עד כה, הגיע הזמן. ולאחר שתיכנסו אל עולמם של הפמליה, רוצו לראות את הסרט. הוא הביצוע מושלם של סוף מושלם לסדרה מושלמת בהחלט.

אז חזרנו ללוס אנג'לס, הוליווד או כמו שאחרים מכנים אותו - מרכז העולם. ויני בשיא שלו, הוא בדיוק התגרש אחרי יומיים של נישואים והוא מרגיש מעולה כשארי מתקשר ומציע לו את הסרט הגדול הבא שלו הוא מסכים, אבל בתנאי שייתנו לו לביים. לזה ארי לא ציפה. עכשיו שהוא מנהל סטודיו גדול הוא כנראה לא באמת יודע למה לצפות יותר בכללי. אה, ובנוסף לזה שויני רוצה לביים, הוא גם רוצה שאי יפיק את הסרט. אסון או הצלחה? את זה עוד תגלו בהמשך.



עוברת חצי שנה והם לקראת השקת הסרט, רק שויני לא מרגיש מרוצה ומתחמק מלהראות אותו למכרים. המשקיעים הטקסנים מתעצבנים מהעניין הזה והבוס הגדול, זה שתורם את כל הכסף לעשיית הסרט (בילי בוב תורנטון), מחליט לשלוח את בנו להוליווד לראות מה בדיוק הולך שם. אה, והילד זה ההוא שרואה אנשים מתים מ"החוש השישי", היילי ג'ואל אוסמנט. הוא צמח מאז שהיה ילד שחקן מוכשר וגדל להיות שחקן מעולה. ארי חוזר לעיר עם הילד המפונק ופה כל הצרות בעצם מתחילות לקרות. אסון אחר אסון, תקלה אחר תקלה, עד לרגע בו הילד העשיר עוד רגע מבטל את הסרט כולו. כמובן שארי הוא זה שבסוף מציל את היום, את הסרט, את התחת של ויני ואת כולם בערך. לא חשבנו אחרת. אני מעריצה את ארי גולד.

הסיום של הסרט סוגר את כל הסיפורים ופינות שכל כך רצינו שייסגרו בסוף העונה אבל לא ממש התייחסו אליהם. נדמה שהכל חוזר להיות כמו שהוא אמור להיות, עם כמה שדרוגים הכרחיים בדרך. מארק וולברג, עליו מבוססת הסדרה, דאג ל-2 הופעות קצרות אך מעולות, פעם אחת לבד ופעם אחת יחד עם הפמליה האמיתית בכבודה ובעצמה! יש בסרט את כל הדמויות האהובות, הסלנג המשובח, הבדיחות הפרטיות והקורעות והרבה ארי. אני מאוד ממליצה למעריצי הסדרה ללכת לראות את הסרט מיד ולכל מי שעוד לא ראה עדיין - תתביישו לכם. מדובר פה ביצירת מופת כמו שלא נראתה הרבה זמן. אז אם אתם אוהבים להציץ אל תוך חייהם הראוותניים של כוכבי הוליווד העשירים והמפונקים, "הפמלי"ה זה כנראה בשבילכם! סרט מעולה, לכו לראות. Now, let's hug it out.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הפמליה" חוזרת למסכים ובגדול
סרטים בקולנוע