סרט חדש על הארץ התיכונה?

קולנוע
טרילוגיית "שר הטבעות" מאת פיטר ג'קסון נחשבת לעד להישג מונומנטלי בקולנוע, אך למרבה הצער אי אפשר לומר את זה לגבי ההוביט.

סרט חדש על הארץ התיכונה?
סרט חדש על הארץ התיכונה?

כאשר ניו ליין סינמה החליטה לממן את העיבוד הקולנועי של הזיכיון, ג'קסון קיבל תנאי לביים סאגה, אחרי שהסכמות קודמות מול גיירמו דל טורו לא הגיעו לכדי מימוש. פיטר ג'קסון נאלץ למתוח את חומר המקור לשני חלקים בתקווה שהאולפנים של הוליווד יתפשרו על פיצול החומר לדואולוגיה של שוברי קופות, אך לא שלושה. אומנם כשהוכרז על ההוביט, נאמר שמדובר בשני סרטים. האחים וורנר ביקשו לפתח את סדרת הסרטים עוד יותר לאחר שרוב הצילומים כבר הסתיימו, מה שאילץ את הבמאי למתוח את הסיפור עוד יותר כדי לצלם עוד צילומים ולהפיק טרילוגיה של סרטי ההוביט.


יעבור או לא | צילום: IMDB

אבל עכשיו צצות חדשות בלתי צפויות של מקורב לדניאל ריכטמן מאולפני האחים וורנר, הטוען שישנם דיבורים ומגעים בחברת האחים וורנר על הפקת סרט חדש שיוקדש לנפילת מורגות'. אם השם אינו מוכר לכם, הרי שזהו אדון האופל הראשון של הארץ התיכונה שהיה למעשה פרוטו-סאורון והוא מוכר בבירור לחובבי הסדרה. למרבה הצער, המקור אינו מספק פרטים נוספים. בהתחשב בכך שהאחים וורנר עדיין מחזיקים בזכויות על העיבוד הקולנועי, הם כנראה ירצו לצלם כמה שיותר פרויקטים. אך לא ברור בשלב זה כמה מזה יגיע לכדי מימוש.

העיבוד הקרוב לסיפורי הארץ התיכונה הוא סדרת הטלוויזיה של "אמזון פריים" על עולם שר הטבעות שעונתה הראשונה צפויה לצאת מאוחר יותר השנה.
תגובות
 — לפני 3 שנים
הלוואי  —  הלוואי שיעשו את זה, גם אם ההוביט לא היה אדיר כמו שר הטבעות הוא עדיין היה מעניין וטוב, כל דבר שקשור לסדרה ופיטר ג'קסון יהיה מבורך.
כתוב תגובה משלך על סרט חדש על הארץ התיכונה?
1
סרטים בקולנוע