וין דיזל קוטל המכשפות

קולנוע
הבמאי ברק אייסנר (במאי "סהרה" מ-2005) עובד על פרוייקט של אולפני Summit Entertainment בשם "צייד המכשפות האחרון" (The Last Witch Hunter), כשלתפקיד הראשי הוא ליהק את וין דיזל.

וין דיזל קוטל המכשפות
וין דיזל קוטל המכשפות

תסריט הסרט נכתב על ידי קורי גודמן, שהיה אחראי גם על כתיבת המותחן "המאמין" מ-2011, בכיכובו של השחקן הבריטי פול בטאני. הסרט "צייד המכשפותת האחרון" היה מתוכנן להיות מופק כבר בשנת 2010 ונכנס בזמנו לרשימה השחורה של סרטים שהפקתם מעולם לא הגיעה לשלב סיום, חרף ניסיונות רבים.

הסרט מתמקד בניו יורק של המאה ה-21 ומגולל את סיפורו של צייד בן-אלמוות שצד מכשפות ומחליט להתאגד עם אויביו המושבעים כדי לעצור את המכשפות אשר מחליטות לשחרר מגפה שתאיים על האנושות כולה.

הבמאי ברק אייסנר הוא בנו של מייקל אייסנר, מנהל אולפני דיסני לשעבר. ברק אייסנר לא נוהג להשתמש בשמו המלא מייקל ברקנרידג' אייסנר, כדי שלא יתבלבלו בינו לבין אביו. אייסנר החל את קריירת הבימוי בסרטים סטודנטים ובבימוי סרטוני פרסומות. ההצלחה בעולם הפרסום סייעה לו לעבור לתחום הבימוי בטלוויזיה, הוא ביים את סדרת הטלוויזיה האיש הבלתי נראה (2000-2002) והמיני-סדרה "חטוף" (2000), שעליה עבד בצמוד עם המפיק סטיבן ספילברג.

הפרוייקט הגדול הראשון של ברק אייסנר היה העבודה על מותחן ההרפתקאות "סהרה" עם מתיו מק'ונוהיי, שיצא לאקרנים ב-2005 והיה לסרט הקולנוע הראשון שלו ובאותה עת נחשב גם לכישלון בקופות, זאת עקב העובדה כי אולפני Paramount הקציבו 160 מיליון דולר ו-80 מיליון נוספים עבור שיווק ופרסום, כשהסרט גרף סך הכל 22 מיליון דולר בקופות.

לאחר הכישלון על "סהרה" הבמאי חזר לטלוויזיה וב-2010 עבד על הפקת הסדרה "מד מן" שזכתה להצלחה רבה. באחרונה החליט ברק אייסנר לנסות לשוב למסכי הקולנוע והחל במשא ומתן עם וין דיזל כדי לככב בסרט "צייד המכשפות האחרון". דיזל צפוי לככב השנה בשני סרטים "מהיר ועצבני 6" ו-"רידיק" - סרטים אשר צפויים להיות שוברי קופות.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וין דיזל קוטל המכשפות
סרטים בקולנוע