נולד מחדש: טום קרוז בשירות כדור הארץ

קולנוע
סרטים בז'אנר מדע בדיוני לא חסרים, יש טובים ויש פחות, אבל סרט מדע בדיוני בשילוב עם טום קרוז בדרך כלל מביא עמו משהו שונה במקצת, איכותי יותר, נועז יותר ובעיקר לא מפחד להביא עצמו מחדש גם בגיל 50.

נולד מחדש: טום קרוז בשירות כדור הארץ
נולד מחדש: טום קרוז בשירות כדור הארץ

בעוד כחודש יצא לאקרנים סרטו החדש של קרוז ופרימן "אבדון", סרט המציג את כדור הארץ 60 שנה לאחר תקיפה חייזרית, בו קרוז עצמו משחק את ג'ק הרפר אשר תפקידו הוא לנקות את כדור הארץ מאותם היצורים אשר נשארו על פני כדור הארץ ולהביא להחזרת האדמה לרשום בני האדם, עד מהרה ג'ק מופתע לגלות כי על כדור הארץ נמצאים להם יותר בני אדם ממה שציפה.

טום קרוז היה ונשאר שחקן גדול גם בגיל 50, בשנים האחרונות חייו האישיים עברו מפלות גדולות ואף פרדות קשות (הגירושין מקייטי הולמס בשנה שעברה), שמו של קרוז עלה בכותרות רבות במדורי הרכילות השונות, ברחבי האינטרנט ובכלל, בעיקר בגלל אותה פרידה מתוקשרת עם האקסית. כעת קרוז משתדל להתרכז בעצמו, בעשיית סרטים ובחזרה אל בימת הקולנוע עם סרט פעולה עתידני חדש מסוגו.

נפרדנו כך, הייתה דממה...



לפני כחצי שנה היה נדמה כי קרוז מאבד את זה, הוא הוזכר בכותרות רבות ובעיקר כאלה שסבבו את אותה פרידה מקייטי ובכותרות אחרות שנויות במחלוקת אותם קרוז היה רוצה לשכוח, כותרות המספרות על חדרי חדרים בין הזוג הנערץ, זוג שהיה למודל בפניהם של קהל מעריצים די גדול ברחבי העולם כולו. במשך 6 שנים כה ארוכות הזוג שידר עסקים כרגיל אל מול אותם השמועות על פרידה אפשרית, ולבסוף המתבקש קרה. קרוז וקייטי נפרדו וכמו כן קרוז חזר אל בימת הקולנוע, למרות גילו המופרז של קרוז, ולמרות כל אותן הטלטלות אשר פקדו את חייו בשנים האחרונות, התחושה היא שקרוז עצמו, נולד מחדש.

ואם כבר הזכרנו קשישים, לצידו של קרוז יככב האיש והאגדה מורגן פרימן אשר כמו תמיד לא עוצר בתמרור עצור ובעיקר להשתתף בסרטים. מורגן פרימן (75) שאגב הספיק להשתתף עוד השנה בסרט הפעולה "המטרה: הבית הלבן" בכיכובו של ג'רארד באטלר ואהרון אקהרט בתור ממלא מקום נשיא ארה"ב, חוזר בשנית, והפעם בתפקיד קצת יותר מעניין ומורכב אשר דורש ממנו להביא את אותו מורגן שכולנו זכינו לאהוב.



הסרט "אבדון" בויים ע"י ג'וזף קוסינסקי (טרון) ובו יככבו טום קרוז, מורגן פרימן, מליסה לו, ניקולאי קוסטר-וולדו, זואי בל, ג'יילן מור, אולגה קורילנקו ועוד. הסרט יעלה לאקרנים בחודש הבא בתאריך יום חמישי, 25 באפריל 2013 וכמו כן יוקרן ברוב בתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נולד מחדש: טום קרוז בשירות כדור הארץ
סרטים בקולנוע